Monday, July 5, 2010

Vara.Anotimpu nostru preferat


Iubim vara pentru-ca este atita de frumos aici in COLORADO SPRINGS incit majoritatea timplui noi il petrecem in natura mergind cu bicicletele ori mergind in lungi drumeti prin munti
.Astazi am mers intr-o drumetie cu bicicletele de acasa de la noi pina in centru orasului si acolo este acest cer din care curge apa si vin o multime de parinti cu copii lor mai ales in zilele calduroase pentru-ca este foarte placut sa te scalzi .

Sincer sa fiu nici nu stiu cite sute de mile am pus in bicicletele astea,doar astazi am parcurs cam 30 de mile .Este o placere sa mergi cu bicicleta,bun exercitiu pentru sanatateta noastra a tuturor.



Eu cu Cassandra am decis sa ne dam tricourile jos si sa ne bronzam un pic mai ales dupa ce am iesit afara din apa rece,Cassandra tremura de frig asa ca am lasat-o doar in pempars si tare mult ea placut,nu a mai vrut sa ii punem costumu de baie pe ea .O scumpete de fetita dragalasa.

Mama dindu-i un pic dulce lui Cassandra.
Astazi ea facut Natalie doua codite lui Cassandra si asa de scumpa este ,arata mult mai matura si atit de dragalasa.Atit de speciala ne este fica noastra .

Deasemenea in acela-si loc unde am fost sa desfasurat o expozitie de arata si normal ca nici mincarea nu a lipsit ca doara locuim in America unde mincarea este la ea acasa .Au fost o multime de oameni si tare mult ne-a placut.Mea amintit un pic de FESTIVALUL CETATI DIN RUPEA sau din SIGHISOARA .


In poza asta Cassandra era deja inghetata de aia am decis sa ii dam costumu de baie jos de pe ea si sa o lasam doar in pempars.
Fetita lui tati ,atit de draga imi este incit m-am sacrificat si am intrat cu ea in apa aia rece doar ca sa o vad ca este fericita,dar mea prins si mie bine pentru-ca a fost destul de cald afara .








Am incerc sa fac un VIDEO pentru bunica si bunicu dar Cassandra nu prea o vrut sa zica nimic ,tare greu este sa scot ceva cuvinte din gurita iei atunci cind o filmez dar am incercat asa ca va rog sa apreciati lucru acesta.Era preocupata cu borcanu cu zahar si sare .Sper sa va bucurati de aceste poze si de acest video si va iubim pe toti.CCCCCEEAAAAUUUUU...............

1 comment:

Viorica Muresan said...

hei ...in sfarsit ati mai pus cateva poze si video de care tare m-am bucurat ...mi asa de dor de voi ..oofff .. viata asta ce ne-o mai despartit ...dar asta e ii bine ca va pot vedea macar si asa ...ce draga mi piticuta ..si ce mult ia crescut parul ...no astept sa aud ca veniti acasa ca sa pot sa pertec timp si eu cu cassandra ...va pup