Wednesday, June 9, 2010

Ute Valley Park


Astazi am decis sa mergem la o plimbare in spatele apartamentului unde locuim avem o padure imensa cu o multime de carari.Cassandra este la bunica Bonnie asa ca am putut sa mergem pe niste carari putin mai abrupte ne avind Cassandra cu noi.


Normal este ca atunci cind mergi in padure sa exersezi putin tacticile de catarare,precum vede-ti am vrut sa vad daca mai sunt indeajuns de tinar sa ma mai catar intr-un copac dar spre surprinderea mea nu a fost greu de loc .Mi-am amintit de Flore cind mergem cu el in padure si avem putina competitie ,cine va fi primu in virful copacului .Mi dor de timpuri de genu ala si mi dor de Flore .




Natalie isi racoreste picioarele in paru.Scumpa mea sotie.
Icu te rog sa ii da-i blogu si la Flore si la Ela sa vada si iei poze cu noi .


No comments: