Thursday, February 11, 2010

The Garden Of The Gods


Deci astazi am decis sa mergem la o plimbare afara pentru-ca a fost cam frig in ultimele zile si ne-am tot plimbat prin Mall si ne-am cam saturat asa ca ne-am decis sa exploram un pic natura creata de ISUS .



Cassandra iubeste natura si ii place foarte mult sa se plimbe mai ales ca balansu iei acuma este mult mai stabil asa ca o lasam sa se plimbe singura ,nu mai trebuie sa o punem in carucior.








Atit de mult iubesc sa fac poze pentru-ca cind eram copil parinti mei nu prea au avut posibilitatea sa faca poze cu noi pentru-ca atunci nu era tehnologia atit de avansata,ERA DOAR NENEA BURLACU FOTOGRAU RUPIEI,deci te las pe tine sa iti imaginezi cit de ocupat era sau probabil oameni nu face-au poze .BURURATI-VA.


1 comment:

Bonnie said...

Beautiful pictures! Cassandra is looking like such a big girl.