Saturday, August 7, 2010

A 5 zi in vacanta


Deci am plecat in drumetie cu bicicletele si normal ca am ajuns si la park pentru-ca fetitele noastre au vazut parcu si au vrut sa se joace putin.Am avut un timp extraordinar de frumos.


Cassandra iubeste drumetiile cu tati.Va fi o iubitoare a muntelui pentru-ca tot timpu cum se trezeste este gata de plecare ori la parc ori cu bicicleta ori la o plimbare cu carucioru.Tot timpu este ceva de facut,o activitate de implinit .Iubesc spiritu lui Cassandra .

Unchiu Jeff si fica lui au venit cu noi pentru-ca fetitele astea doua nu pot sa mai fie despartite.Atit de mult se iubesc una pe alta incit si atunci cind minica trebuie sa le pui pe amindoua la masa in acela-si timp ca de nu plinge ori una ori cealalta.Asa de mult ma bucur ca sunt atit de apropiate una de alta si sunt atit entuziasmate jucindu-se impreuna.

Astazi am decis a mergem cu fetitele noastre intr-o drumetie cu bicicletele .Natalie a mers la calarit cu mama iei Bonnie si uni dintre noi au mers la pescuit alti au stat acasa si eu si Jeff si fetitele noastre am mers cu bicicletele din de dimineata si ne-am intors la amiaz.




No comments: