Tuesday, August 24, 2010

Back to Fox Run Park


Astazi este duminica si nu am mers la Biserica pentru-ca citeva persoane din familia noastra nu se simt bine asa ca am luat fetitele noastre pretioase si am mers la parc ca sa ne bucuram de vremea splendida cu care ne-a bincuvintat ISUS .


In aceasta poze precum vedeti este o mica Poienita unde fetitele noastre pot sa alerga printre copaci si pot sa spun ca este o mare bucurie pentru ele si pentru noi sa vedem cit entuziasm exista pe fetele lor atunci cind fug una dupa alta prin poienita.
Normal ca am avut oportunitatea sa alergam si dupa niste ciine.Era o doamna cu doi labradori si sa fi vazut cum alergau dupa iei pentru-ca ave-au mingi de tenis in gurile lor si fetitele au vrut sa arunce si ele mingile la iei dar normal labradori nu au venit la ele pentru-ca mergeu la stapin.Tare bine mai m-am distrat .Este necesar sa ne cumparam un ciine pentru-ca Cassandra iubeste animalele,A mostenit lucru asta de la tata si normal ca si verisoara iei le iubeste.


No comments: