Wednesday, August 4, 2010

A doua zi in vacanta


A doua zi in vacanta am avut o multime de activitati .Aceasta este una dintre activitati.Am fost in drumetie pe linga un riu unde de fapt poti sa si mergi cu barci si Jack a cumparat trei barci asa ca vom merge si noi cu barcile pe riu probabil in alta zi .


Aici este sotia mea pretioasa Natalie pe care o iubesc asa de mult .


Acesta este riu pe care vom cu barcile proabil miine .Atitia oameni am vazut cazind din barci si abia asteptam sa avem si noi acea-si experienta.


Pretioasa mea familie .

De pe acest pod priveam cum oameni mergeau cu barcile si de fapt am vazut citiva care sau si rasturnat .A fost foarte distractiv dar probabil cit de curind altcineva va ride de noi.



Unchiu Jeff o trebuit sa o ea pe Cassandra in brate pentru-ca era prea obosita si venea ploaia si eu avem carucioru pentru-ca nici una din fetite no mai vrut sa stea in carucior asa ca o trebuit sa le ducem in brate pentru un timp.
Domnu Jack pescaru mea zis ca sa fac o poza cu el si dupa aceea normal ca si fetitele noastre o vrut poze cu bunicu pescaru.

No ce sa faci cind oameni mai si obosesc trebuie sa ii punem in carucior .L-am numit HUMMER pe carucior nostru pentru-ca este atit de rezistent incit poti sa ai si persoane mai in virsta in el.
Noelle cu bebele .

Doua fetite care se iubesc asa de mult incit se ajuta una pe alta sa urce pe carare ,Sa le fi vazut cit de dragute erau .


No comments: