Friday, August 27, 2010

Pool time


Astazi a fost cam cald in Colorado Springs asa ca am mers la piscina si am invitat si pe sora lui Natalie cu fetitele iei,Iei au venit cam tirziu asa ca nu am facut poze si cu iei doar un video cu frumoasele ferisoare .

Cassandra mai mergea un pic in piscina dupa care mergea din nou la flori si mai rupea o flore si venea la mine sa imi arete cit de entuziasmata era de florea iei ,probabil daca o mai lasam sa rupa flori in continuare trebuia sa cumpar alte flori pentru decoratiunea la piscina.Atit de scumpa a fost tindind floricele in minutele iei micute .Cassandra o mostenit acest dar de a iubi florile de la bunica de la rupea.




Dupa ce sa inchiat activitatea de a se juca cu floricele sa apucat sa arunce pietre dintr-o parte in alta a piscinei.De fapt am facut si un mic video despre activitatile verisoarelor referitor la pietre.
Cassandra o gasit niste ochelari de inot si normal ca a trebuit sa vada cum fuctioneaza,am incercat sa ii pun la ochii dar nu ma lasat ca a zis 'SUNT AI MEI'.



Lui Cassandra ii place atit de mult sa o arunc in aer si sa o prin atunic cind este aproape sa intri sub apa.Ma bucur sa o aud zimbind si rizind in hohote.O fumusete de copilas ne-a dat ISUS cu atita de mult energie si o fumusete de ne inchipuit.Atit de mult ii iubesc spiritu si inimioara iei plina de bucurie.

Normal ca mosteneste de la Tati o multime din caracteru iei ,mai ales acela al aventuri ,tot timpu cauta sa faca ceva ce nu a facut cu o zi inainte ,iubesc spiritu de genu asta.
Normal ca are si din caracteru lui Mami,ii place sa se relaxeze ,sa stea la marginea piscinei si sa se bucure de soare si de oameni care trec pe linga piscina.



4 comments:

Noelle said...

We had a great time with you guys this morning! Thanks for having us over!

Bonnie said...

That top picture should be in a frame!

Corneliu and Natalie Muresan said...

This is what I said .She is so quit.

Corneliu and Natalie Muresan said...

You welcome Noelle.We had great time with you to.We love spending time with you guys to,