Sunday, October 17, 2010

La o plimbare in Natura.


Eu Corneliu crescind intr-un oras mic unde am fost inconjurat de Natura normal ca am in singe acest dar de a explora CREATIA LUI ISUS.De cind ne-am casatorit cred ca am inspirat-o si pe Natalie cu pasiunea mea pentru Natura.Normal ca dupa un timp Cassandra a venit in vietile noastre si pot sa spun ca este o faptura creata dupa inimile noastre pentru-ca iubeste tot ceea ce iubim si noi.Cassandra ar sta afara tot timpu daca am avea timp sa stam cu ea pentru-ca inca nu avem casa cu gradina sa o lasam sa alerge fara supraveghere.

De fiecare data cind mergem unde la plimbare Cassandra trebuie sa adune citeva aschi si frunze si sa se joace cu ele.Este pasionata de betigase,frunze,pietre.Tot timpu ne aduce cite ceva ca sa caram si noi in miinile noastre,doar nu vrea ca ea sa le care pe toate ,sunt prea grele.
Faptura Domnului Isus,acesta este fica noastra pe care o iubim asa de mult.
De un timp in coace Cassandra a inceput sa fie pasionata de a se catara pe tot ceea ce apuca precum ati vazut in blogu de dinainte,ii place sa se catare pe stinci,astazi a incercat sa se catare pe un gardulet.Probabil Cassandra va fi prima persoana din familia noastra care va fi 'MARE ALPINISTA.Cine stie ce aduce viitoru.

Fetitele mele,Pupale Ticu.Vorba lui Ticu .
Ce frumose peisaje............??
Unu dintre anotimpurile noastre preferate este Toamna pentru-ca atit de minunat este se mergi in natura si sa admiri aceste peisaje deosebite.
Pacea sufleteasca,asta o gasim noi de multe ori in natura pentru-ca este creatia LUI.ISUS este pacea.

Deci am ajuns la lac si pot sa spun ca nu am vazut atit de multi pesti intr-un lac ca in acest lac,suna distractiv dar lacu asta este bucuria lui Cassandra pentru-ca de fiecare data cind vizitam locul acesta trebuie sa cumparam ceva piine pentru-ca Cassandra sa hraneasca pesti.

Sotia mea Dragalasa.

In aceste doua video va vom arata ce usor este sa fi peste pentru-ca doar astepti ca cineva sa iti aduca mincare si sa iti arunce mincarea aproape in gurita,ca si peste tu doar trebuie sa deschizi gurita mare si sa fi atent cind Cassandra iti arunca mincarea .Super bucurie am avut astazi.

4 comments:

Bonnie said...

Absolutely spectacular Fall photos!

Harvey Globetrotters said...

Yes, very good photos of all of you! Happy Fall :)

Corneliu and Natalie Muresan said...

Thank you guys.

Viorica Muresan said...

ce faine peisaje si lacule atat de linistitor ..numa Cassandra mi-o dat emoti cand am vazut-o cum sta pe marginea aia de beton ...ma bucur ca aveti locuri asa de faine in care sa va plimbati ...foarte frumoasa ii Cassandra si ce dor mi de voi ...va iubesc ..