Tuesday, October 5, 2010

O zi frumoasa de mers la Gradina Zologica.


Astazi din de dimineata ne-am hotarit sa facem din nou o excursie la ZOO pentru-ca nu prea o sa mai avem zile prea multe calduroase pentru-ca iarna se apropie in Colorado .A fost o aventura atit de placuta,Cassandra atit de mult sa bucurat de animale pentru-ca mai toate animalele erau bine dispuse astazi,de obicei dorm cind vrem sa le vizitam si nu prea poti sa vezi mai nimic ca se ascund in diferite colturi unde gasesc umbra si liniste.

La Zoo au un magazin doar cu lucruri despre Zoo si normal ca au si palari.Cassandra cum a vazut-o palaria si-a pus-o in capusor si doar uitate la expresia fete-i iei'O VREAU TATI'.Tati are o inima buna si normal ca i-am cumparato.Atit de scumpa este fetita noastra.

Normal ca se mai uita in jur ca sa mai cumpere si altceva dar probabil data viitoare pentru-ca avem reducere 10 la suta avind abonament cu Zoo.

Ne-am oprit la un mic PIC NIC ca sa ne tragem rasuflarea si sa mincam putin ca sa prindem mai multa putere.


Sarmanele maiumte,unele dintre ele sunt atit de obosite si plictisite de stat dupa grati de mea venit un pic de mila pentru ele sa le vad acolo stind si gindindu-se cum sa evadeze din inchisoare.
Uitate la expresia fete-i iei,'OARE PE UNDE SA FAC O GAURA IN GARD SI SA FUG'
Balerina

Am inceput sa rid cind am vazut cit de mare poate sa fie o girafa si cit de mica era Cassandra in comparatie cu girafa.AMUZANT.
La Zoo poti sa cumperi mincare speciala pentru girafe si normal Cassandra a vrut sa le hraneasca.Sa distrat de minune pentru-ca limba girefe-i este atit de luna si aspra si cind lua mincarea din minuta lui Cassandra se vezi ce zimbet era pe fata fetite-i mele


2 comments:

Harvey Globetrotters said...

miss you guys too!

Noelle said...

So fun! Loved those videos! Had Addysen watch them and she's now asking to watch them again...and again...and again. :-) She said right away that she wanted to go with when she saw you were at the zoo. And when Addysen watched the one with the carousal, she said that Cassandra wanted to go on it...so make sure you let her go on it. :-) Miss you guys!